سامانه باشگاه مشتریان سانا

سامانه باشگاه مشتریان سانا با تکیه بر تحقیقات میدانی و آماری متخصصین اقتصادی خود به نتایج جالبی در زمینه وفاداری مشتریان به کسب و کار دست یافته است که از این تحقیقات در ساخت و گسترش باشگاه مشتریان خود بهره برده است.از این رو سوالی که مطرح می شود این است که،آیا تا به حال محاسبه کرده اید در کسب و کار شما هر مشتری جدید چقدر هزینه برای شما در بر دارد؟
بررسی های کارشناسان نشان می دهد هزینه جذب یک مشتری جدید، بین پنج تا یازده برابر نگهداری مشتری قدیمی است. وفادارسازی مشتریان از مهمترین پارامترهای بقا در بازار پر رقابت امروز می باشد. بر اساس نظر کارشناسان، ایجاد باشگاه مشتریان بهترین روش برای دستیابی به این هدف است. سامانه باشگاه مشتریان سانا زیرساخت لازم برای ایجاد سیستم وفادارسازی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد.
این سامانه شما را قادر می سازد ضمن ارائه خدمات خاص به مشتریان خود از دیگر کسب و کارهای عضو این سامانه، برای مشتریان خود خدمات متنوعی دریافت کرده و موفق به جلب هر چه بیشتر رضایت مشتریان خود گردید.

چرا باشگاه مشتریان سانا
  • ایجاد باشگاه مشتریان اختصاصی بر اساس نیاز کسب و کار
  • ارتباط متقابل ارزشمند با مشتریان و سنجش رضایت مشتری
  • شناخت بهتر مشتریان و افزایش چرخه عمر وفادارسازی مشتری
  • سامانه مدیریت ارتباط با مشتری
  • تعریف سطوح مختلف برای کارت های مشتریان
  • امکان گزارش گیری از اطلاعات فروش و مشتریان
خدمات سامانه باشگاه مشتریان سانا
سفارشی سازی محصولات
تعریف نامحدود سطوح کارت
تعداد نامحدود مشتری
ماژول گیمیفیکیشن
پشتیبانی از حداکثر 2500 مشتری
تعیرف سه سطح کارت
ماژول اتصال به اُپن کارت
ماژول اتصال به وردپرس
استفاده از رابط برنامه نویسی (API)
پشتیبانی از حداکثر 800مشتری
ماژول ارتباط با مشتریان
ماژول ارتباط با میلرلایت
سایت و اپلیکیشن اختصاصی
یک سطح کارت
امکانات باشگاه مشتریان سانا
ماژول های سامانه باشگاه مشتریان